sobota, 18 czerwca 2016

6... 5... 4... 3... 2... 1...

Jaki jest najlepszy sposób na rozpoczęcie wakacji? Na pewno nie czytanie mojego bloga i marnowanie na tym swojego cennego czasu, ale mimo to mam nadzieję, że w tym szczęśliwym dla wszystkich dniu znajdziecie chwilkę żeby poczytać nowy rozdział Rocznika! :)

Wiem, że dwa miesiące to strasznie długo (o ile nie są to wakacje, które mijają jak jeden dzień...) i bardzo Was przepraszam, że kazałam Wam tak długo czekać, ale mam nadzieję, że wynagrodzę Wam to nowym rozdziałem, który pojawi się już w ten piątek! Możecie więc zacząć już odliczanie (taaaa, pozwólcie mi się przez chwilę łudzić, że ktoś w ogóle na to czeka lol)!

Tak tylko chciałam dać Wam znać, że dalej żyję!
W każdym razie, do zobaczenia za 6 dni! <3

2 komentarze:

  1. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest!!!!!!!!!!
    Tak długo czekałam na nowy rozdział.
    Ciesze się mega że już w piątek go przeczytam.
    Tak się cieszę.
    :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz co Ci się podobało. Wytknij błędy. Podziel się odczuciami. To naprawdę pomaga, uwierz mi :)

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic Credit: X